Alla inlägg den 18 augusti 2016

Av ladivamaria - 18 augusti 2016 14:44

Jag hade tänkt att ha en väldigt lugn dag idag. Jag hade ett ärende i stan kl 10, sen planerade jag att strosa lite i affärerna och köpa lite höstkläder och skor till Elin.

Nöjd, även om hon behöver varmare skor, regnkläder, gummistövlar och overall också... Men det får bli nästa vecka när lönen kommer.
När jag var klar med mina inköp tänkte jag äta lunch på Grafitti. Det var jag inte ensam om att tänka, kön slingrade sig ut genom dörren så det blev en pass på den. Jag bestämde mig för att gå in på Ica och köpa en sallad istället, men salladsbaren var ur funktion och det rådde kaos framför delikatessdisken. Det var jag och alla pensionärer i Ängelholm som ville ha mat precis då. Det blev keso istället....
Jag åt den i köket här hemma medans jag lyssnade på Daniel Redgerts pod "Tankar med".
Jag skrev några email och kände mig viktig och produktiv.
Min arm är fortfarande svullen, så pass att jag inte får på mig jackan och det kliar så mycket att jag faktiskt gladeligen skulle gnaga av den. Om det hade varit fysiskt möjligt.
Snart ska jag hämta lilltrollet på dagis och sen be om en förklaring till detta

Vårt soffbord.... Det är tur att Oliver jobbar med rengöringsprodukter och annat, det är inte så svårt att få alla ytor rena lite snabbt och lätt.

Undrar....Har ni det så här i era skåp också...? Ni tror att ni har kakor, har sett paketet ett tag, bestämmer er för att nu, NU är det rätt tidpunkt att avnjuta en väldigt chokladig kaka och en kopp te... Och så är det ett tomt paket som står där!!
#störigt
Nu ska jag bara plocka ihop återvinningen innan jag hämtar Elin.
Oliver föreslog imorse att jag skulle gå och träna på gymet idag... Jag överväger att säga att jag absolut gick dit, phu, så slitigt det var!

Presentation


Jag har hunnit fylla 40..... Och inser att jag inte är på den "plats" jag trodde och hoppades på när jag var 25. Varken fysiskt eller mentalt. Så jag tänkte ändra på det. Vill Du följa med på min resa?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards