Alla inlägg under juni 2019

Av ladivamaria - 26 juni 2019 10:11

Ja, nu var det länge sen jag skrev igen, livet har varit hektiskt, är hektiskt och stressigt, men ändå bra.

Jag har fått nytt jobb (can I get a WHOOP WHOOP) äntligen lite mer stabilitet i familjelivet i fråga om mina arbetstider, vi vet alltid när jag börjar och slutar jobba, när jag lämnar Elin på dagis och när jag hämtar. Jag ser fram emot att få det lite lugnare kring just arbetstider. Så, jag har börjat på min nya arbetsplats och i augusti ska jag även börja plugga.. på distans till stödpedagog. Jag har kommit in på utbildningen i Karlskrona och i Tranås.... jag hade ju hoppats att jag skulle bli antagen till Landskrona, men nej...tyvärr inte, eller jag står på reservlistan, som nr 21. Så jag tror inte att det kommer att hända... men men. Jag gör mitt bästa att inte känna mig knäckt över det, men det känns lite sorgset, att jag inte var bra nog...men vad hjälper det att jag tycker synd om mig själv? Inte mycket.

Så jag ska kämpa på, jobba och plugga och samtidigt umgås med familjen och mig själv.

Ja det låter galet, väldigt typiskt jag...allt eller inget liksom, antingen bränner jag ljuset i båda ändar eller så tänder jag inte ljuset alls. Varför är jag så?

Lat eller intensiv, aldrig mittemellan..


Idag ska jag jobba mitt första kvällspass, börjar om två timmar så jag tänkte sova en timme innan, om jag inte fastnar i Fab 5 vill säga. 

Jag hade tänkt skriva ett längre inlägg också, men tja, det blev bara kort idag.

Men lyssna på denna sången, den är somrig och undrbar


Presentation


Jag har hunnit fylla 40..... Och inser att jag inte är på den "plats" jag trodde och hoppades på när jag var 25. Varken fysiskt eller mentalt. Så jag tänkte ändra på det. Vill Du följa med på min resa?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards