Alla inlägg under januari 2018

Av ladivamaria - 6 januari 2018 14:45

Det är bara att inse, julen är över. Och jag känner mig nere. Jag brukar inte vara det, jag börjar ju med pynt och musik och mat redan i slutet av november så vid detta laget brukar jag vara helt ok med att packa ner tomtarna och ta in tulpaner.
Inte i år.
Jag vill fortsätta masa runt i mjukisstassen, håret i tofs, äta allt jag ser och titta på skräptv.
Inte alls redo för att stiga upp innan sju, lämna Elin på förskolan och sen vara en bra förebild för barnen i skolan.
Men det ska nog fixa sig när jag träffar mina kollegor på måndag.
Idag ligger jag på soffan, äter chips och tittar på Sing.
Ikväll bjuder svärmor på middag.
Tills dess ska jag inte röra mig härifrån.
Thomas är ute och promenerar, för att komma igång med motionen efter jul.
Jag önskade honom lycka till från soffan.
Hur spenderar ni helgen?
Någon som ska vara ledig en vecka till?

Presentation


Jag har hunnit fylla 40..... Och inser att jag inte är på den "plats" jag trodde och hoppades på när jag var 25. Varken fysiskt eller mentalt. Så jag tänkte ändra på det. Vill Du följa med på min resa?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards