Alla inlägg den 3 augusti 2016

Av ladivamaria - 3 augusti 2016 18:23

Vi ska ut och campa. Jo ni läste rätt, LaDiva ska bo på ett ställe utan stjärnor och utan roomservice. Jag är inte säker på hur detta kom sig, men Erik och Johanna tycker att det är jätteroligt med campinglivet. De åker iväg med sin mamma i husvagn varje år, så jag tänker att jag nog ska klara två nätter på Lisebergsbyn....
Vi ska låna en husbil av några nära vänner, de ska också med i sin husvagn så vi har flera campingproffs med oss.
Men så är det ju denna husbil... Jag får ont i magen (och ögonen) när jag ser inredningen.

Den är ju verkligen inte vacker....det kan ingen påstå! Men! Med små medel kan man göra det mysigt och trevligt även i en husbil.

Vad säger ni? Genast mycket bättre, eller hur!
Imorgon ger vi oss iväg kl 9:00, och kl 12 kommer vi att sitta i berg och dalbanan.
Jag är ingen jättefantast av karuseller, jag blir så åksjuk... Men berg och dalbanan och flumride är kul!
Så nu dessa sista semesterdagarna ska vi ha lite härligt familjekul allihop. Med våra kära vänner Marie och Ola och deras fina barn provar vi campinglivet. Tänk om vi älskar det? Tänk om vi "måste" köpa en egen husbil?
Ja så länge jag får pimpa inredningen så.....

Presentation


Jag har hunnit fylla 40..... Och inser att jag inte är på den "plats" jag trodde och hoppades på när jag var 25. Varken fysiskt eller mentalt. Så jag tänkte ändra på det. Vill Du följa med på min resa?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards