Alla inlägg den 24 september 2016

Av ladivamaria - 24 september 2016 13:38

Lördag, ledig lördag, härlig lördag. Vi åt en lång härlig frukost, Elin och Johanna busade som systrar gör, Erik sov....som fjortonåringar gör...
Förmiddagen har spenderats ute, jag har planterat nya växter på framsidan av huset och Oliver har ränsat ogräs.

Gör du? Frågade Elin flera gånger. "Klipper" var inte tillräckligt bra svar tydligen....
Det är ljuvligt att bo som vi bor... Att kunna vara ute och barnen röra sig fritt, cykla och spela kula som de vill. Spela kula....nu låter jag som en 80 åring.... Men Johanna kom och frågade om jag visste hur man spelar kula? Så vi visade henne. Byggde pyramider och var plötsligt sju år igen...

Nu är det snart dags för lunch, jag är utsedd till grillmästare och vaktar grillen. Jag vaktade så bra att den slocknade...så jag fick tända på igen.

Ikväll ska jag ut med två av mina svägerskor. Vi ska se Bridget Jones baby och sen äta middag på Curry Nam Nam.
Det ska bli så roligt! Kvalitetstid med dessa härliga tjejer, prata utan att bli avbruten. Underbart!
Vad ska ni göra ikväll?
Något härligt hoppas jag!

Presentation


Jag har hunnit fylla 40..... Och inser att jag inte är på den "plats" jag trodde och hoppades på när jag var 25. Varken fysiskt eller mentalt. Så jag tänkte ändra på det. Vill Du följa med på min resa?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards