Alla inlägg den 30 september 2017

Av ladivamaria - 30 september 2017 21:11

Åh en så härlig dag jag har haft! Lördag, tid med Elin och Thomas och massa kul!
Förmiddagen spenderades på Friskis och Svettis och familjegympa. Eller Thomas och Elin gympade, jag körde och shoppade. Årskort på vattenhuset, (nu jäklar ska här simmas), skor till Elin och kläder till Elin.
Sen skulle lilltjejen klippas, för första gången.

Så nu är hon korthårig min lilla tjej. Jag älskar ju hennes långa lockiga hår, men det måste ju klippas lite då och då...
Väl hemma åt vi lite lunch innan det äntligen var dags för hockey.
Min pappa hade köpt biljetter, så vi satt precis bakom motståndarlaget, vilket var häftigt.

Det är väldigt mäktigt att se starten, ljuset släcks ner, rökmaskinerna börjar och när spelarna skjuter över isen och publiken vrålar, då tänds eldarna som det ser ut som att de åker genom.
Jag vet inte om alla klubbar har samma procedur på hemmamatcher, men jag tycker det är fräckt och skapar en härlig stämning.

Vilken match det blev!
Rögle vann!
Äntligen!!
Så skönt att klå Mif också, de är ju ärkerivalerna, och - tyvärr ett bra lag, så det var bra för Rögle att slå dem.

Nu är vi hemma igen, middagen har ätits och Elin sover. Jag och Thomas ligger i varsitt soffhörn och tittar på "The magnificent seven" snart sover jag också.

Presentation


Jag har hunnit fylla 40..... Och inser att jag inte är på den "plats" jag trodde och hoppades på när jag var 25. Varken fysiskt eller mentalt. Så jag tänkte ändra på det. Vill Du följa med på min resa?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards