Alla inlägg den 6 juli 2017

Av ladivamaria - 6 juli 2017 19:23

Det här med att reparera sig efter sjukdom är ju inte hur lätt som helst... man känner sig helt ok plötsligt och tänker att jo men jag går ut i trädgården en stund. Efter mindre än tio minuter av vattning och plantering av kikärtor så låg jag utmattad på soffan och trodde jag skulle svimma.
Så ta det lugnt och sover. Jag och Thomas har spenderat förmiddagen med att e-handla, letat efter nya skor bl.a

Thomas hittade några fina loafers med tofsar.....
Efter lunch sov jag och Elin i över två timmar. Väldigt skönt... Sen körde jag och handlade lite till middagen, igen inget konstigt, ingen storhandling, jag var borta mindre än en timme. Men kom tillbaka matt i kroppen och kallsvettig. Så nu när hamburgare och jordgubbar med glass har intagits är det ryggläge på soffan för resten av kvällen som gäller. För tillfället är det Tingeling och piratfen som håller oss sällskap.
När Elin somnat ska vi se 22 Jump street och sucka över Channing Tatum.

Presentation


Jag har hunnit fylla 40..... Och inser att jag inte är på den "plats" jag trodde och hoppades på när jag var 25. Varken fysiskt eller mentalt. Så jag tänkte ändra på det. Vill Du följa med på min resa?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards