Alla inlägg den 3 april 2017

Av ladivamaria - 3 april 2017 22:10

På min stackars Hortensia..?
Jag köpte den för fyra dagar sen och jorden är fortfarande fuktig. Men ändå ser den ut så här

Jag har dränkt den eller hur?
Eller kan det vara ett måndagsexemplar? Den som står bredvid ser likadan ut... dålig kvalité kanske?

Vad är det för fel på mig, som tyckte att alla mina nya kollegor jag träffade idag (förutom två) är dumma i huvudet?
Jag får ju ge dem en chans...

Hur står det till i mitt huvud när jag skrattar åt killen på tv:n som lämnar sin post i SD eftersom han inte får gå upp i talarstolen och prata pga sina "läs- och svårskrivenheter"
Det är inte illa när man kan vrida på orden så till den grad att det blir ett annat svårare ord.

Ja vad är det för fel på mig?
Inte riktigt klok skulle jag säga...

Presentation


Jag har hunnit fylla 40..... Och inser att jag inte är på den "plats" jag trodde och hoppades på när jag var 25. Varken fysiskt eller mentalt. Så jag tänkte ändra på det. Vill Du följa med på min resa?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards