Alla inlägg den 22 juli 2016

Av ladivamaria - 22 juli 2016 22:47

Det är som att sitta vid medelhavet, vindstilla, solen har gått ner och tystnaden omsluter oss.

På vägen tillbaka till hotellet efter vår middag gick vi bredvid ån som slingrar sig genom Halmstad och det var härligt att se alla människor avnjuta snacks och vin på gräsmattan.

Apropå middag.... jag beställde en liten tallrik med nachos. Jag var inte jättehungrig men behövde något i magen.

Liten!?
Undrar hur stor den stora var...?

Nu sitter vi tysta, både jag och Oliver är behagligt avslappnade, ingen känner dig tvingad att prata, vi njuter av måsarnas avlägsna skrik, värmen från den andras kropp där våra armar mjukt nuddar varandra.

Undrar om det kommer att ske någon "magi" här i natt....?
Knappast...! Två trötta småbarnsföräldrar som har druckit vin och spaat... Vi kommer att sova innan huvudet nuddar kudden. Och imorgon får vi sova.... Utan att någon väcker oss innan sju och kniper oss i näsan! Mormor och morfar har den äran!

Av ladivamaria - 22 juli 2016 17:27

Vi är i Halmstad!! Utan barn!
Vi har ätit gott

Vi sitter på en bakgård just nu, jag dricker mitt andra glas rosé och livet känns sådär extra härligt. Mannen i mitt liv sitter mitt emot mig med en öl, solen skiner och humlorna surrar.
Kan man önska något mer?

Visst är den bulliga humlan söt?
Vi pratar bröllop och vänner och inser att vi har haft en väldig tur som har så fantastiska vänner i vårt liv. Vi har varandra och våra barn och vi gör varandra lyckliga.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag har hunnit fylla 40..... Och inser att jag inte är på den "plats" jag trodde och hoppades på när jag var 25. Varken fysiskt eller mentalt. Så jag tänkte ändra på det. Vill Du följa med på min resa?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards