Alla inlägg den 17 juli 2016

Av ladivamaria - 17 juli 2016 16:35

Mitt jobb innefattar att jag jobbar varannan helg, och då antingen fredag och söndag eller lördag. Jag jobbar ett dygn i taget så även om jag är borta många timmar i taget så jobbar jag bara sju pass i månaden...
Så mycket fri tid med min familj, vilket är ljuvligt.
Så fastän jag jobbar helg så får jag tid med älsklingarna där hemma.
Igår var vi och tittade på gamla flygplan som gjorde konster i luften.

Det regnade och var grått och trist men det var många som trotsade vädret och kom för att ge sig själv nackspärr.

Jag, Oliver, min svärfar och tvååringen var där tillsammans. Jag älskar att se hennes min när hon upplever något nytt.
Hon pekade och utropade STOOOOOR när hon såg helikoptrarna lyfta.

Vi stannade i lite mindre än en timme innan vi åkte hem till några vänner för att fika och låta våra döttrar leka. Fika blev till middag och vi träffade två andra vänner på torget i Ängelholm för en tidig middag.
Jag åt oxfilé, vilken var ok, inte den godaste jag ätit, antagligen hade schnitzeln som Oliver åt varit godare. Men det var härligt att sitta ute i goda vänners lag, äta och prata.
Livet är ljuvligt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag har hunnit fylla 40..... Och inser att jag inte är på den "plats" jag trodde och hoppades på när jag var 25. Varken fysiskt eller mentalt. Så jag tänkte ändra på det. Vill Du följa med på min resa?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards