Alla inlägg den 23 januari 2019

Av ladivamaria - 23 januari 2019 09:16

Vi såg en film igårkväll, The shape of water. Lite underlig, men jag tyckte om den, det är en fin film, Thomas och Cameron tyckte dock att den var alldeles för konstig. Cameron hade hört att amfibiemannen skulle vara en släkting till Abe Sapien från filmen Hell Boy och det är faktiskt samma skådespelare som spelar dem Doug Jones, och båda filmerna är regisserade av Guillermo del Toro så helt omöjligt är det inte.Jag har inte sett någon av Hell Boy filmerna så jag kan inte säga något om dem men jag inbillar mig iallafall att Hell Boy (1 och 2) är actionfilmer? Jag hittade detta klippet på YouTube där en kille analyserar filmerna, kolla här; 


Om jag inte misstar mig så är Hell Boy en actionfilm, så om man hoppas på det, ska man inte se The shae of water. Detta är en kärleksfilm, en udda kärleksfilm eftersom kärlek mellan människa och en amfibie inte hör till vanligheterna idag tror jag. Men som sagt, jag tyckte väldigt mycket om filmen, jag rekommenderar den, men du måste se den med ett vidöppet sinne.

Här är trailern:


Hoppas att ni har en fin dag.

Presentation


Jag har hunnit fylla 40..... Och inser att jag inte är på den "plats" jag trodde och hoppades på när jag var 25. Varken fysiskt eller mentalt. Så jag tänkte ändra på det. Vill Du följa med på min resa?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards