Alla inlägg den 19 januari 2019

Av ladivamaria - 19 januari 2019 22:37

Min födelsedag lider mot sitt slut. Jag har haft en härlig dag med kärlek, uppvaktning och presenter. Nu crashar jag. Behöver stillheten, tystnaden och värmen från min säng. Min kropp skriker efter stretch.
Imorgon måste bli extra lugnt, bara göra snälla saker, ingen som helst stress.
Varför är det så?
Hög ljudnivå och fler än tre personer runt mig och jag jobbar på högvarv för att hålla ihop mig själv. Andas, andas, håll takten, fokusera.... Jag är en HSP (highly sensitive person) jag känner av andras känslor, jag blir påverkad och stressad av höga ljud och skarpt ljus, jag får lätt dåligt samvete för minsta lilla sak och att vara i sociala sammanhang har det senaste året blivit väldigt svårt för mig. Det tar så otroligt mycket energi, dränerar mig totalt.
Så imorgon är det vila som gäller och inget annat.
Jag somnar tillsammans med katterna

Presentation


Jag har hunnit fylla 40..... Och inser att jag inte är på den "plats" jag trodde och hoppades på när jag var 25. Varken fysiskt eller mentalt. Så jag tänkte ändra på det. Vill Du följa med på min resa?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards