Alla inlägg den 3 juli 2018

Av ladivamaria - 3 juli 2018 08:38

Sommaren är i full gång! Underbara, ljuvliga värme har äntligen hittat hit. De senaste tre somrarna har j mest varit ett hån...
Jag har några dagar semester kvar och får spendera dem med Elin. Denna fantastiska tjej, som jag får kalla min dotter. Vi har det så mysigt, sover i och för sig inte särskilt länge... men latar oss på förmiddagen, äter frukost på golvet och leker med katterna.
Hoppar på studsmattan, badar i poolen och njuter av att samla D-vitamin.
Vi har haft några dagar då vi varit på utflykt, igår var vi på Bakken i Danmark tillsammans med mina föräldrar.

Jag tycker verkligen om Bakken, man betalar inget inträde, det är en härlig park att strosa runt i och åkbandet är inte så farligt dyrt. De har många restauranger, barer och caféer som inbjuder till ?peoplewatching? ett av mina favoritsysselsättningar.
Elin ville ha en ballong och eftersom att morfar var med.... så fick hon en vacker, rosa och väldigt dyr ballong...

Hon var så stolt...
Igår kväll somnade hon med ?paaaani hästen? hängande i taket ovanför sängen.
Idag vaknade hon halv sju och gick direkt och hämtade hästen, den kommer nog att följa med överallt idag...
Imorgon ska jag till sjukhuset och göra en magnetröntgen igen. Undrar om de hittar något denna gången? Sen ska jag ha en dag för mig själv, Elin stannar hos mina föräldrar några timmar så jag kan spendera dagen med min bok, meditera, öva yoga och andas. Det behövs också.
Vad har ni för er? Har ni semester? Vad fyller ni era dagar med? Massor av underbara saker hoppas jag

Presentation


Jag har hunnit fylla 40..... Och inser att jag inte är på den "plats" jag trodde och hoppades på när jag var 25. Varken fysiskt eller mentalt. Så jag tänkte ändra på det. Vill Du följa med på min resa?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards