Alla inlägg den 24 augusti 2017

Av ladivamaria - 24 augusti 2017 19:31

Idag vet jag att jag lever.
Vilken dag på jobbet...!!
Smekmånaden är över (efter tre dagar) och eleverna visar sina rätta jag.
Det är härligt, utmanande och spännande men samtidigt självklart utmattande.
Idag är jag trött, i kropp och knopp, men nu är kvällen min. Elin somnade innan klockan sju, hon var också väldigt trött efter lek på förskolan och sen besök av våra kattungar som vi ska få hem om ungefär en vecka.

Arwen och Ripley ska de heta.
Visst är de ljuvliga?
Inatt sover Thomas borta, det är kick-off med hans jobb, så jag sover med pepparkvarnen bredvid sängen.
Nu är det bara ryggläge och några avsnitt av en ny serie, "The whispers"
Jag har inte bestämt mig om jag gillar den eller inte... men några avsnitt till ska jag se, så kanske jag vet sen.
Imorgon är det fredag, Taco-kväll!
Så skönt att sen få sova lite längre än till halv sju på lördag morgon.

Presentation


Jag har hunnit fylla 40..... Och inser att jag inte är på den "plats" jag trodde och hoppades på när jag var 25. Varken fysiskt eller mentalt. Så jag tänkte ändra på det. Vill Du följa med på min resa?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards