Alla inlägg den 22 augusti 2017

Av ladivamaria - 22 augusti 2017 22:01

Jag kan nog bara säga åh, oj, jösses, fy vilken dag....
Härligt på jobbet med att fortsätta lära känna barnen, idag grillade vi och lekte i en kollegas trädgård, jättemysigt!
Men sen.... jag tänkte köra bort till Coop lite snabbt och hämta ett paket som kommit, det tar max en halvtimme dit och hem.
Om inte en sopbil kör av vägen vill säga.... och hänger halvt i luften över rönne å så att vägen måste stängas av i båda körriktningar.
Vanligtvis tar det åtta minuter att köra från Erikslund hotell och avfarten vid Höja, idag tog det tre(!) timmar. Och jag hann inte hämta mitt paket.

Elin somnade, jag lyssnade på min nya favoritpodd "Skäringer och Mannheimer" de två är underbara, så det gjorde situationen lite mindre avskyvärd men när Elin vaknade så krävde hon att få titta på Youtube (eller yubetube som hon säger) och jag vill ha ett lätt liv, så hon fick låna min telefon. Jag pillade navelludd, tittade på åkrarna, undrade lite om människors beteende i trafiken....
Och som sagt, tre timmar senare var jag hemma, fixade mat och försökte natta Elin.
Det gick ju sådär, klockan är tio och hon har sovit i en kvart...
Jag är helt uppe i varv så måste sitta i soffan en stund, slösurfa på Facebook och äta en skånepepparkaka innan jag somnar.

Imorgon är en annan dag, jag ska få mina naglar fixade efter jobbet och sen på apt på jobbet.
Ingen rast ingen ro...
Sov gott mina vänner

Presentation


Jag har hunnit fylla 40..... Och inser att jag inte är på den "plats" jag trodde och hoppades på när jag var 25. Varken fysiskt eller mentalt. Så jag tänkte ändra på det. Vill Du följa med på min resa?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards