Alla inlägg den 5 juli 2017

Av ladivamaria - 5 juli 2017 18:40

Vi är bättre, febern borta och mandlarna mindre, men vi är ju definitivt inte återställda.
Man blir ju darrig och kallsvettig så fort man rör sig. Jag har precis lagat middag, inget som tog lång tid, bara nypotatis och lax med basilika, rödlök, gräddfil och gräslök. Det tog kanske en kvart att förbereda, men nu ligger jag i soffan och flämtar, lite svårt att andas och hjärtat dunkar i 190. Så man är inte särskilt tuff än..
Men det går ju åt rätt håll, nästa vecka är vi nog helt återställda.
Imorgon ska vi ta oss ut och gå en liten promenad, vi har inte varit utanför dörren sen i söndags...
Är det många som har semester nu?
Härligt?
Vad gör ni?
Flyr Sverige? Eller njuter av det vackra väder vi fått nu när jag varit sjuk?

Elin har fått vara i hembygdsparken tre dagar i rad. Hon tycker det är jättekul, men det ska nog bli skönt att inte åka dit imorgon, gå på promenad med oss istället... eller det kanske är tråkigt...?

Presentation


Jag har hunnit fylla 40..... Och inser att jag inte är på den "plats" jag trodde och hoppades på när jag var 25. Varken fysiskt eller mentalt. Så jag tänkte ändra på det. Vill Du följa med på min resa?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards