Alla inlägg den 3 juli 2017

Av ladivamaria - 3 juli 2017 18:52

Jag är döende, känns det som. Halsfluss och feber.
Jag har smittat Thomas, så vi ligger båda däckade med hög feber och svullna mandlar. Och det gör SÅ ONT!!
Svårt att svälja och öronsprong. Jag har ju haft halsfluss ungefär tusen gånger, så jag vet ju att det går över efter tre-fyra dagar. Men jag har aldrig varit så här sjuk sen Elin föddes... jag har inte behövt ta hand om henne samtidigt som jag ska vila upp mig och bli frisk själv.
Men vi är väldigt lyckligt lottade som har mina föräldrar som alltid släpper allt när vi behöver dem akut.
Så när vi kom hem från läkaren kom de hit och tog med sig henna till hembygdsparken. Vi fick vila och hon fick leka och spralla.
Imorgon blir det nog en repris....
Jag hoppas att ni alla är friska och inte mår som jag gör idag.
Ta hand om er.

Världens tuffaste treåring läser Svensk Damtidning.

Presentation


Jag har hunnit fylla 40..... Och inser att jag inte är på den "plats" jag trodde och hoppades på när jag var 25. Varken fysiskt eller mentalt. Så jag tänkte ändra på det. Vill Du följa med på min resa?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards