Alla inlägg den 28 juni 2017

Av ladivamaria - 28 juni 2017 22:44

Jag har haft lite otur de senaste 24 timmarna. Eller man kanske inte ska säga otur, snarare en några händelser som irriterat mig och gjort mig lite småsur. Det började igårkväll, våra tackkort från bröllopet har kommit så jag började skriva adresser på kuverten. Men tydligen har jag vissa läs och skrivsvårigheter för jag fick skriva om tolv kuvert!

Där ligger de, namnen jag tydligen inte kan stava till.
Tur i oturen hade jag fått hjärnsläpp, och beställt 60 kort och kuvert eftersom vi var 57 personer på bröllopet....
Tänk på det, hur lång tid tar det för er innan ni fattar hur dumt det var?
En vecka för mig lite drygt....
Nu har vi ganska många extra kort som vi inte vet vad vi ska göra med. Collage?
Glasunderlägg?
Gå-bort-present istället för en blomma?

I morse vaknade Elin 03:30(!!) och vägrade sen att somna om... så idag har varit en trög, långsam dag som passerat lite som i dimma. Någon hade spillt vatten på golvet på dagis som jag självklart trampade i, att en blöt strumpa kan göra en så ilsk.....
På jobbet har jag tappat mat på golvet och till råga på allt så är Mikael Nyström död.
Så som sagt, ingen bra dag idag. Ingen dålig dag heller egentligen, bara för många irritationsmoment.
Ikväll har vi sett Pirates of the caribean 4, imorgon ska jag och Johanna se femman, Salazars revenge.
Det ska bli mysigt att ha en tjejkväll på bio.

Presentation


Jag har hunnit fylla 40..... Och inser att jag inte är på den "plats" jag trodde och hoppades på när jag var 25. Varken fysiskt eller mentalt. Så jag tänkte ändra på det. Vill Du följa med på min resa?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards