Alla inlägg den 9 juni 2017

Av ladivamaria - 9 juni 2017 19:53

Nu när jag är gift, med "Oliver", så har jag fått tillåtelse att avslöja hans rätta identitet.
Jag tror att han insett att här ute i obygden där vi bor kommer det inte många paparazzi, vi kommer att få vara ifred de flesta dagar i alla fall...
Så, här är han, min make:
Thomas!

Vansinnigt snygg i mina ögon! Och nu min tills döden skiljer oss åt ;-)

Jag har fått frågan ett par gånger under veckan om jag känner mig nere eller lite deppig nu när all planering och organisering är över?
Nej, det kan jag inte säga att jag har känt mig, tills idag.
Jag var och fick massage, hos Sussi som även har små stugor till uthyrning på sin tomt, där mina engelska vänner bodde förra veckan. Och då slog det mig, som en knytnäve i magen, att de är inte här längre, nu är den delen över.
Jag har ju inte direkt känt mig stressad, inte medvetet i allafall, men massagen gjorde så vansinnigt ont och efteråt kände jag mig alldeles tom.
Nu ligger jag på soffan och är väldigt avslappnad, lite lite ledsen, men mest trött.
För även om denna delen av vårt liv är över, så har vi ju det bästa kvar, nämligen resten av våra liv, tillsammans som äkta makar.
Och det ser jag otroligt mycket fram emot.
Men jag saknar mina engelsmän.

Något som alltid muntrar upp är skor. Speciellt när man faktiskt glömt att man beställt skor från USA och man hämtar ut ett paket och inser att man fått hem världens snyggaste skor

Äääälskar dem!!

Nu ska jag natta Elin, vad har ni för er i helgen?

Presentation


Jag har hunnit fylla 40..... Och inser att jag inte är på den "plats" jag trodde och hoppades på när jag var 25. Varken fysiskt eller mentalt. Så jag tänkte ändra på det. Vill Du följa med på min resa?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards