Direktlänk till inlägg 2 juni 2017

Kvällen före....

Av ladivamaria - 2 juni 2017 23:25

Om tjugofyra timmar är vi gifta!
Jag ligger nerbäddad, Elin sover mellan mig och Oliver, och jag är helt lugn. För lugn?
Jag pratade med prästen tidigare ikväll och hon blev nästan orolig för att jag inte var nervös.
Likaså min Ansi som gör mina naglar, hon undrade varför jag inte var ett nervvrak?
Hm, ja.....jag vet inte, jag är kanske inte en så värst nervös person? Jag vet inte, men allt känns bra. Jag hoppas bara på ordentlig sömn inatt, jag är så trött....

Igår fixade jag fransarna, hos en jätterar tjej i Ängelholm.

Jag tycker jag ser lite ut som Elsa i Frost... eller någon annan dockliknande varelse. Men de är väldigt fina och välgjorda.
Igår kväll hämtade vi första omgången engelskmän från Kastrup.
Vi har inte träffats på fem eller sex år, gissa om skratt och tårar blandades när vi sågs på Kastrup.

Idag har jag hämtat nästa omgång vänner på Kastrup, som jag inte eller sett på fem år eller nåt.
När jag släppt av dem på hotellet körde jag och fixade naglarna innan jag köpte hämtmat med mig hem.

Ikväll har vi varit i Hjärnarp och umgåtts med vännerna från England. Det har varit ljuvligt! Barnen har sprungit runt, Elin har kommunicerat jättebra trots att de inte pratar svenska.

Nu ska jag sova, imorgon är det min bröllopsdag.

 
 
Anna

Anna

3 juni 2017 01:06

Ett stort grattis i förskott! Hoppas din dag blir magisk.

http://anassa.blogg.se

ladivamaria

3 juni 2017 06:57

Tack kära du

 
Ingen bild

Lifefoodart

3 juni 2017 11:52

Örterna :)
Njut imorgon och all lycka till er
Tjo

ladivamaria

5 juni 2017 18:51

:-)

 
Ingen bild

Lifefoodart

3 juni 2017 11:59

ÖRTERNA :) Njut av dagen och all lycka till er!

ladivamaria

5 juni 2017 18:51

Tro mig, de har räddat mig :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ladivamaria - 11 april 2020 10:58

Det var så länge sen jag bloggade att jag inte vet var jag ska börja... det har varit ett tufft halvår. Eller snarare åtta månader. Jag började ju ett nytt jobb i juni förra året om någon minns att jag skrev det? Bloggade jag om det? Jag minns inte e...

Av ladivamaria - 8 juli 2019 15:05

Alla har något som de verkligen gillar att göra men som de samtidigt tycker är lite pinsamt, har jag hört.. som att lyssna på riktigt dålig musik, klämma finnar, äta kalla vita bönor direkt ur burken.... jag tänkte berätta och visa er en av mina heml...

Av ladivamaria - 26 juni 2019 10:11

Ja, nu var det länge sen jag skrev igen, livet har varit hektiskt, är hektiskt och stressigt, men ändå bra. Jag har fått nytt jobb (can I get a WHOOP WHOOP) äntligen lite mer stabilitet i familjelivet i fråga om mina arbetstider, vi vet alltid när ...

Av ladivamaria - 25 maj 2019 21:13

Vi är på hotell. I Göteborg. Götlaborg. Alla heter Glenn och luktar fisk. I Göteborg. Vi har varit på vin- och chokladprovning. Väldigt trevligt. Damen som höll i provningen var väldigt kunnig och trevlig, det varade i 1,5 timme och när vi gick ...

Av ladivamaria - 19 maj 2019 07:24


Det var så länge sedan jag bloggade att sökfältet glömt "Bloggplatsen".... jag borde skämmas som uppdaterar så sällan! MEN, jag har haft lite annat för mig, som ni kanske minns skickade jag mina engelska diplom till UHR (Universitets och Högskole R...

Presentation


Jag har hunnit fylla 40..... Och inser att jag inte är på den "plats" jag trodde och hoppades på när jag var 25. Varken fysiskt eller mentalt. Så jag tänkte ändra på det. Vill Du följa med på min resa?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards