Alla inlägg den 12 maj 2017

Av ladivamaria - 12 maj 2017 15:56

Nu har jag haft möhippa!
Jag fick ytterligare ett meddelande idag...

Jaha.... jag hade planerat att åka till badhuset med Elin... men jag tänkte att vi tar väl hembygdsparken istället och delar ut rosor där istället.... lite trist att göra det själv förstås, men jag är inte den som är den, jag antar de flesta utmaningar.
Så jag och Elin badade i badkaret istället, Elin färgade sitt hår rosa.... och vi hade en jättehärlig morgon.
Sen fick jag då det där meddelandet om is..... och jag tänkte SHIT vad har de nu planerat??? En superhet kille? Ska jag svalka mig med isen??

Tänk om Channing Tatum hade stått utanför dörren...!!!!
Men så började hjärnan jobba, gå på högvarv liksom....och jag tänkte att det kanske skulle komma en dragqueen och följa med mig ut på stan? Det hade ju varit underbart!!
Men strax innan 12 stannar världens bästa Marie utanför huset och min kära svärmor.
Jag fick champagne och tolv rosor som skulle delas ut, svärmor passade Elin när jag åkte iväg.
Vi åkte till Biltema, Byggmax, NP Nilsons (vilket förövrigt måste vara den tråkigaste affär någonsin), Lekia, Ö-B. Allt i jakt på män.... den sista rosen gav jag till en kille inne på Hemtex.
Sen åt vi lunch på Stortorget, souvlaki, och jag provade en ny cider, rosé cider. Också väldigt gott.
Sen gick vi inom Lindex och köpte T-shirts innan Marie körde mig hem.
Nu ligger jag och Elin på soffan, väntar på att Oliver ska komma hem och laga mat till oss

Man blir trött av sol och blåst...
En mycket trevlig dag och början på helgen har jag haft.
Hoppas att ni mår bra, vad ska ni göra i helgen?

Presentation


Jag har hunnit fylla 40..... Och inser att jag inte är på den "plats" jag trodde och hoppades på när jag var 25. Varken fysiskt eller mentalt. Så jag tänkte ändra på det. Vill Du följa med på min resa?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards