Alla inlägg den 5 maj 2017

Av ladivamaria - 5 maj 2017 22:46

Imorgon ska Erik konfirmeras. Det är en stor dag. Inte för att vi är så värst kristliga och vår herre har en stor plats i vårt hus, men för att Erik har avslutat något stort som han påbörjat, han har fått fin kontakt med prästen som stöttat och hjälpt honom mycket under detta året och det känns stort och viktigt.
Ikväll provades det kostymer

Titta så stiliga de är! Far och son. Jag är så stolt av att få vara en del av denna dagen.
Vi får inte riktigt till slipsknutarna, så imorgon kommer farfar och hjälper oss innan vi kör till kyrkan.
Jag ska baka två tårtor imorgonbitti och Oliver ska klippa sig.
Hinner vi innan 15?
Ja det är klart vi gör!
Allt löser sig.
Jag dricker vin och äter choklad.
Avslappnad, lycklig, varm i kroppen...

Koncentration.... och snack med farfar. Det är så härligt att se vår Erik så här glad och avslappnad, det var ett tag sen....vi njuter i fulla drag....
Hoppas att ni får en härlig helg

Presentation


Jag har hunnit fylla 40..... Och inser att jag inte är på den "plats" jag trodde och hoppades på när jag var 25. Varken fysiskt eller mentalt. Så jag tänkte ändra på det. Vill Du följa med på min resa?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards