Alla inlägg den 25 april 2017

Av ladivamaria - 25 april 2017 22:57

Nu har jag jobbat på nya jobbet i tre veckor, det är bra, jag trivs med mina kollegor som är jättehärliga, inte alls dumma i huvudet. Jag håller på att vänja mig vid schemat, just nu är det lite tufft, det känns som att jag aldrig är hemma, aldrig träffar familjen, vi är bara som båtar på ett hav.
Men så är det nog inte, jag har nog väldigt mycket tid till dem om jag bara är mer fokuserad och strukturerad på mina lediga dagar.
Idag var jag ledig och jag och Elin har inte varit ifrån varandra en sekund.
Vi har varit ute och flängt, handlat, bytt däck på bilen, hälsat på på jobbet, och hela tiden har hon varit den duktigaste, charmigaste unge i stan. Hälsat på alla, sjungit för kassapersonal och lämnat mynt till tjejen utanför Ica maxi.
Så härligt det har varit.
Nu sover hon, jag med snart, imorgon är det jobb igen.

Det är något speciellt med sovande barn....
Godnatt

Presentation


Jag har hunnit fylla 40..... Och inser att jag inte är på den "plats" jag trodde och hoppades på när jag var 25. Varken fysiskt eller mentalt. Så jag tänkte ändra på det. Vill Du följa med på min resa?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards