Alla inlägg den 21 januari 2017

Av ladivamaria - 21 januari 2017 12:15

Frukost på helgerna tycker jag är härligt. Jag älskar att duka upp olika bröd, pålägg, fil/yoghurt, flingor, grönsaker och frukt. Kaffe och te och juice är självklara medlemmar på frukostbordet.
Som hotellfrukost.
Idag tänkte jag göra pannkakor...
Hade sett ett recept på "healthty" pannkakor på Facebook.

Med blåbär, banan eller jordnötssmör. Mums tyckte jag och blandade ihop smet och gjorde även en smoothie på jordgubbar, banan och sojamjölk.
Smoothien blev god. Pannkakorna.... ja vad tycker ni...??

Det där med havregryn istället för mjöl var ju inte bra....
Jag lyckades med två....

Men de ser ju inte ut som på bilden.
Jag och tjejerna åt varsin halv... men som sagt smoothien var god.
Nu är Elin sur på mig för att hon inte får godis till frukost. #motherhood
Hoppas att ni får en härlig lördag.

Presentation


Jag har hunnit fylla 40..... Och inser att jag inte är på den "plats" jag trodde och hoppades på när jag var 25. Varken fysiskt eller mentalt. Så jag tänkte ändra på det. Vill Du följa med på min resa?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards