Alla inlägg den 19 januari 2017

Av ladivamaria - 19 januari 2017 10:50

Det är ju tur att jag inte försörjer mig på bloggandet... då hade jag inte blivit rik...
Förra helgen var jättehärlig!
I fredags var jag på bio med mina kära svägerskor. Vi såg "Skönheten med allt" med Will Smith. Keira Knightly, Kate Winslet och Helen Mirren gjorde också enastående roller.
Sen gick vi och åt på Yazhoo, jag älskar Kina/thaimat. Och jag älskar att spendera tid med mina svägerskor, prata, skratta och skvallra. Det blev självklart mycket prat om det stundande bröllopet och en del om deras bröllop. Linda och Peter har varit gifta i femton år och Annika och Jacob i sju år.
Och fortfarande lika kära.
Kärleken är vacker och underbar.

I lördags åkte jag, Oliver, Erik, Johanna och Elin till Helsingör och åt middag. Planen var att åka över och strosa och äta smörrebröd, men vi kom iväg lite sent och bestämde oss för middag istället och det blev inget strosande, affärerna stängde när vi kom.
Vi fick fantastisk god mat, men SÅ mycket.... vi bad om en barnportion till Elin men fick en vuxenportion. Hon åt nästan ingenting.
Men det var mysigt att komma iväg lite och slippa laga mat själv.
I söndags jobbade jag.

Och idag fyller jag år.
41 år.....
Jag vet.
Det kan man inte tro, jag ser ju inte ut att vara en dag över tjugosju....
Hahaha
Det blir inget firande i år. Jag lägger pengarna på bröllopet istället. Men jag fick blommor igår iallafall.

Ikväll kommer mamma och svärmor och håller mig sällskap när Oliver går på hockey med pappa.
Det är Derby...så en viktig match...vi skulle ha ätit middag ute igår, men vi kände oss lite off, huvudvärk, snuva, kalla. Så vi köpte hämtmat och mös hemma istället. Helt ok det med...
Jag hoppas att ni har en bra dag!

Presentation


Jag har hunnit fylla 40..... Och inser att jag inte är på den "plats" jag trodde och hoppades på när jag var 25. Varken fysiskt eller mentalt. Så jag tänkte ändra på det. Vill Du följa med på min resa?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards