Alla inlägg den 26 december 2016

Av ladivamaria - 26 december 2016 08:55

Igår firade vi ju då jul en gång till. Med Erik och Johanna, farmor och mina föräldrar.
Vi åt inte julmat dock, utan tacos istället. Våra ungdomar är inte jätteförtjusta i julmat och personligen tycker jag att julmat är gott just bara på julafton.
Så vi mumsade i oss kryddig köttfärs med grönsaker och extra stark guacamole. Vad är det med tacos egentligen?
Varför är det så vansinnigt gott?
Jag bara ÄLSKAR tacomiddagar.
Sen blev det julklappar.
Jag hann faktiskt inte ta några bilder, Elin var lika uppspelt som igår och var självklart otålig på att slita upp pappret och se vad som gömde sig i paketen.
Hon blev nog mest nöjd med sitt Villavillerkullahus med tillhörande dockor.
Jag fick biljetter till Champions of Rock som spelas i Helsingborg i Oktober. Med OLA SALO!!!
Min älskling han kan han!

Sen satt vi i soffan och mös med godis, Baileys och prat. Kvällen avslutades med En man som heter Ove på Viaplay.
Vi har haft en riktigt härlig julhelg, nu fortsätter vi med några lediga dagar till.

Presentation


Jag har hunnit fylla 40..... Och inser att jag inte är på den "plats" jag trodde och hoppades på när jag var 25. Varken fysiskt eller mentalt. Så jag tänkte ändra på det. Vill Du följa med på min resa?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards