Alla inlägg den 18 november 2016

Av ladivamaria - 18 november 2016 11:45

Jag hade så mycket planer för idag. Göra julgodis, julpynta lite, städa, köpa nya julblommor....
Men efter att ha kört Erik till praon, lämnat Elin på dagis, handlat på Willys och systemet så tog energin slut. Nu ska jag ligga på soffan i minst en timme och samla ihop mig, det har varit för mycket jobb... när november är slut har jag jobbat 212 timmar. Då räknar jag i och för sig med natten också när jag sover, men dock, 212 timmar hemifrån. Det är 52 timmar mer än en vanlig heltid, en extra jobbvecka och lite till.
Jag var på en intervju igår, men magkänslan är inte rätt. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad som inte stämmer, men det är bara något fel.
Jag hoppas däremot jättemycket på en annan tjänst jag sökt, jag ringde dem idag för att visa hur intresserad jag är, visa framfötterna lite. Han var väldigt trevlig, men sa att han inte skulle ta några beslut just nu men han kanske kommer att höra av sig nästa vecka eller så.
Skicka gärna lyckodamm åt mitt håll så att han ringer upp mig!
Ikväll kommer min äldsta vän hit på middag. Det är även hon som ska viga mig och Oliver så det blir nog en del bröllopsnack.
Det ska bli jättehärligt!
Hoppas ni alla har en mysig fredag, nu ska jag läsa min bok och antagligen sova en stund.

Presentation


Jag har hunnit fylla 40..... Och inser att jag inte är på den "plats" jag trodde och hoppades på när jag var 25. Varken fysiskt eller mentalt. Så jag tänkte ändra på det. Vill Du följa med på min resa?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards