Alla inlägg den 12 november 2016

Av ladivamaria - 12 november 2016 23:27

Vi är här!! Vi har överlevt med nöd och näppe...
Det började med att vi inte hittade någon vagn, folk sprang som yra höns och vi var många som skakade på våra huvuden och skrattande sa "GALET, totalt galet!!!", rätt ut i luften till ingen speciell...
Två timmar senare blev vi insläppta i det gula huset och vi började vårt mission med att spendera massor med pengar...

Nu ligger vi nerbäddade, mätta och glada och trötta. Med ömmande fötter och ben. Och planerar vad vi ska köpa imorgon som vi missade idag...?
Vi har tittat på "Så mycket bättre" vilket är mitt favoritprogram på tv varje höst. Idag var det Little Jinders dag, jag har inte hört mycket av hennes musik alls, men idag fick jag höra fem härliga tolkningar på dem.

Nu ska jag ta ett extra täcke och försöka sova bort det sista av min förkylning.

Godnatt

Presentation


Jag har hunnit fylla 40..... Och inser att jag inte är på den "plats" jag trodde och hoppades på när jag var 25. Varken fysiskt eller mentalt. Så jag tänkte ändra på det. Vill Du följa med på min resa?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards