Alla inlägg den 2 november 2016

Av ladivamaria - 2 november 2016 19:27

Idag bakade jag de första lussekatterna. Varför heter de katter...? Ja man kan säkert googla det...
Jag bakade även mjuk pepparkaka, en av mina favoritkakor.
Mamma kom hit och hjälpte mig lite med studierna. Jag har övat blodtryck, puls och att ta blodprov. Jag har övat på en apelsin.

Nu är middagen avklarad, jag har duschat och tvättat håret och vi sitter i soffan och myser innan Elin ska sova.
Jag är trött, nu känner jag att jag behöver semester. Jag har inte haft sammanhängande ledighet sen jag kom tillbaka från föräldraledigheten. Det börjar ta ut sin rätt....
Jag vill inte jobba just nu, jag vill ringa och säga att jag inte kan jobba mer nu innan jul.
Men det blir ju ingenting bättre av. Så det är bara att bita ihop och stiga upp ur den varma sängen.
Men imorgon är det prov, kl 8:30. Ni får gärna tänka på mig och skicka lite lyckodamm åt mitt håll.

Presentation


Jag har hunnit fylla 40..... Och inser att jag inte är på den "plats" jag trodde och hoppades på när jag var 25. Varken fysiskt eller mentalt. Så jag tänkte ändra på det. Vill Du följa med på min resa?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards