Alla inlägg den 27 oktober 2016

Av ladivamaria - 27 oktober 2016 16:51

Jag älskar hösten, för det är en upptrappning till julen och allt mysigt. Jag älskar den höga klara luften, jag älskar hur alla växter skiftar i färg och jag älskar att tända ljus inomhus. Dock så delar inte min dotter den kärleken, för hon blåser ut ljusen så fort hon ser dem.
Jag och Kim gick på en lång promenad och jag var tvungen att fotografera några träd. Visst är de vackra!?

Igår var jag, Oliver och Elin i hembygdsparken. Det var ljuvligt!!

Idag sitter jag också och försöker plugga...fick precis reda på att jag om en vecka ska visa för en valideringsperson att jag kan ta blodprov och mäta blodtryck manuellt....
Det kan jag inte!!!!!!!!!
Blodtrycket är inte så svårt, jag får kontakta sjuksköterskan på jobb och be att få komma dit och bli visad. Men HUR ska jag öva att ta blod???
Någon frivillig här som vill ställa upp som försökskanin? Jag är hyfsat stadig på handen.....
Min mamma är sjuksköterska och jade rykte om sig att vara en fantastisk "stickare" det gjorde tydligen inte alls ont. Och hon serverade alltid saft och kakor efteråt till eleverna (hon jobbade som skolsköterska i många år)
Men NU har hon ju inte tillgång till lånar och annat man behöver....
Vad SKA jag göra???
Jag gör som Johan Glans; går och lägger mig i fosterställning och hoppas att problemet försvinner.

Presentation


Jag har hunnit fylla 40..... Och inser att jag inte är på den "plats" jag trodde och hoppades på när jag var 25. Varken fysiskt eller mentalt. Så jag tänkte ändra på det. Vill Du följa med på min resa?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards