Alla inlägg den 19 oktober 2016

Av ladivamaria - 19 oktober 2016 13:01

Elin har fem kusiner, fyra pojkar och en flicka, Maja.

Elin och Maja är lika gamla, Maja föddes en månad efter Elin, så jag och Annika var gravida samtidigt och spenderade mycket tid tillsammans under vår föräldraledighet. Vi var på babyrytmik, besökte släktingar och promenerade.

Både jag och Annika känner oss väldigt tacksamma och lyckligt lottade som fick barn samtidigt så tjejerna får växa upp tillsammans och ha glädje av varandra.

Nu när vi båda jobbar igen så ses vi inte lika ofta vilket vi båda tycker är tråkigt men vi har så kul när vi ses.

Igår var vi på Drakens lekland, vid Willys i Ängelholm. Jag har aldrig varit där tidigare men jag blev imponerad, det var lite dyrt att gå in...120kr för barn över 2 år, men vuxna går in gratis, och med tanke på hur mycket där finns att göra så är det värt det. Vi hade hela stället för oss själva, så tjejerna kunde springa utan att knuffas in i någon annan.

 


Det är roligt med bollhav!


 

 

Motoriken och kroppsuppfattningen tränas...

Så jag kan verkligen rekommendera Drakens lekland, jag kommer dock inte att åka dit under en helg eller skollov... Jag kan tänka mig att det då är PACKAT med folk....

Vi planerar att åka till Astrid Lindgrens värld nästa år med kusinerna. Vi tror att de är redo för Emil, Pippi och Madicken. Elin älskar dem redan. Ja Pippi och Emil iallafall...

På julafton kommer tomten att leverera hela Astrid Lindgrenboxen hit.


Presentation


Jag har hunnit fylla 40..... Och inser att jag inte är på den "plats" jag trodde och hoppades på när jag var 25. Varken fysiskt eller mentalt. Så jag tänkte ändra på det. Vill Du följa med på min resa?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards