Alla inlägg den 20 september 2016

Av ladivamaria - 20 september 2016 22:39

Jag sitter och tittar på Ricki and the Flash på viaplay. Jag tog med mig datorn till jobbet, Kim lägger sig så otroligt tidigt, det blir ganska tråkigt att sitta här när det inte är något på tv.
Meryl Streep spelar huvudrollen -Ricki - jag älskar Meryl Streep, hon har nog inte gjort en enda dålig film...(och så har hon ett sånt namn som man måste säga både för och efternamn, man kan inte bara säga Meryl...)

Läste på HD.se idag att Brad Pitt och Angelina Jolie skiljer sig. Det är ju tråkigt, särskilt med tanke på deras åtta barn. Fast jag ska erkänna att Angelina Jolie aldrig varit någon favorit hos mig, jag säger inte att hon är en dålig skådespelerska men jag har aldrig sett någon av hennes filmer på bio.
Som sagt, det är tråkigt med skilsmässa, men roligt med bröllop! Jag har surfat runt och kollat på klänningar ikväll, så många fina det finns.... Jag undrar om jag ska köpa mer än en... Och byta halvvägs genom festen...?
Victoria Beckham var nog först med att göra det.... Nu för tiden gör ju många det....
Två av mina närmaste vänner bytte klänning på sina bröllopsfester, men jag tror att det mest berodde på att det var så galet varmt de dagarna och de behövde något tunnare att ha på sig efter middagen när det blev dans.

Denna vita kreation, som jag faktiskt gillar väldigt mycket. Men vad har hon i handen? Det är ju ett helt äppleträd....
Minns ni bilderna från när Victoria och David satt på sina troner...? I sina vita kläder...?
Vilka sen byttes till lila festkläder. Självklart matchade även deras första barn...

Även om allt är hysteriskt när det kommer till dessa två, så kan jag inte hjälpa att känna något speciellt för Victoria, det är något magiskt med henne som gör att jag jättegärna vill träffa henne och bli hennes kompis. Så hon kan designa jeans och andra kläder till mig.

Jag har trånat efter dessa jeans med kronor på sen de först kom ut på marknaden.
Och jag lär ju få fortsätta tråna....
Nu ska jag ta min dator, lägga mig i sängen och fortsätta kolla på Ricki.
Hoppas ni har haft en bra tisdag.

Presentation


Jag har hunnit fylla 40..... Och inser att jag inte är på den "plats" jag trodde och hoppades på när jag var 25. Varken fysiskt eller mentalt. Så jag tänkte ändra på det. Vill Du följa med på min resa?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards