Alla inlägg den 2 september 2016

Av ladivamaria - 2 september 2016 16:33

Ikväll ska jag ägna mig åt det svenskaste som finns - nämligen fredagsmyset! Vi ska äta clubsandwiches, dricka ett glas vin och somna i soffan. Jag har förtjänat det efter denna veckan!
Jag jobbade hela dagen igår, slutade kl tio och gick därefter till läkaren. På väg därifrån ringde min chef och berättade att det där vikariatet jag "fick" hade visst blivit lite förhastat, de har ju löst alla passen med andra vikarier fram till den tolfte september. Sen KANSKE vederbörande kommer tillbaka från sin sjukskrivning, det vet man inte. Men de hör av sig så fort de vet. Sen fanns det tre pass/ månad hos en brukare som jag jobbat mycket hos och trivs jättebra hos som jag kanske kunde få, men de har kanske redan löst det med andra vikarier, men de ska höra av sig. Sen finns det kanske en tjänst hos en tredje brukare som jag skulle kunna få, men det är kanske någon annan som står före mig i kön så de ska höra av sig....
Låter det struligt?
Fatta hur det är i mitt huvud just nu....

Efter att ha hämtat bilen som gått igenom besiktning utan anmärkning körde jag upp till Brännborn. Har ni varit på det där sko-outlettet? Man kan köpa 3 par skor men bara betala för 2 par. Jag hittade två par som ropade på mig. Och ett par vinterstövlar till Elin.

Jag ska ställa in mina skor i garderoben så Oliver inte ser dem när han kommer hem. När jag sen börjar använda dem kan jag säga att jag har haft dem jättelänge om han frågar om jag har nya skor.

När jag kom hem tog jag mig ett bad, min kropp SKREK efter att få sjunka ner i varmt vatten och mjuka upp mina muskler.

Forever Livings Relaxation badsalt med lavendel. Ljuvlig doft och härligt mjukgörande.
Duschcreme och hudlotion i samma serie har gett min hud en mumsig doft, jag sitter och sniffar mig själv i armvecket nu.

Och så har min nya hudvårdsserie kommit!! Jag använde den direkt, rengöring, scrub, ansiktsvatten och en härlig kräm som jag nu baddar in i ansiktet för att inte förstöra elasticiteten i huden.

Nu är det snart dax för fredagsmyset att börja.

Det är ganska kul att googla, på vad som helst egentligen. Många olika variationer på fredagsmys här i Sverige.

Jag tror jag vill ha en one-piece....

Hoppas att ni har en härlig kväll och får det riktigt mysigt i helgen.

Presentation


Jag har hunnit fylla 40..... Och inser att jag inte är på den "plats" jag trodde och hoppades på när jag var 25. Varken fysiskt eller mentalt. Så jag tänkte ändra på det. Vill Du följa med på min resa?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards