Alla inlägg den 23 augusti 2016

Av ladivamaria - 23 augusti 2016 20:16

Elin fick springa av sig lite och jag gick av mig det mesta av irritationen.
Vi hittade lingon, björnbär, smultron och hallon. Mums

[Bild]

Att springa med pappa är lajbans.
Men mitt lugn varade inte länge...när vi skulle köra hem upptäckte jag att jag inte hade bilnycklarna.
Vi letade igenom hela min väska, vände ut och in på den, sökte igenom vagnen, mina kläder, ja överallt kollade vi.... Men den var väck...
Oliver blev minst sagt irriterad. Han gick tillbaka vägen som vi gått, jag gick efter, tittade i buskar och snår...men nej nyckeln är borta....
Vi ringde den underbara svägerskan som kom och hämtade mig och Elin, sen körde hon tillbaka till Oliver med extra nyckeln så att han kunde få hem vår bil.
Vad hade vi gjort utan henne?
Jag är hemma, har fixat mat, Oliver är fortfarande ute....
Idag är det svårt att vara positiv, jag vill bara lägga mig, dra täcket över huvudet och dricka en liter Cola. De fina peppande orden lyser idag med sin frånvaro.
Nu ska jag ta och natta Elin, imorgon blir en bättre dag!

Presentation


Jag har hunnit fylla 40..... Och inser att jag inte är på den "plats" jag trodde och hoppades på när jag var 25. Varken fysiskt eller mentalt. Så jag tänkte ändra på det. Vill Du följa med på min resa?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards