Alla inlägg den 6 augusti 2016

Av ladivamaria - 6 augusti 2016 20:54

Så var vi hemma igen. Husbilen är återställd och återlämnad i Tygelsjö. Vi har haft en jättehärlig helg och överlevt utan att ta död på varandra eller ställa in bröllopet.
Nu ligger vi i soffan och reflekterar... Vi är inte helt sålda på campinglivet men definitivt inte avskräckta heller...
För min del har det varit mysigt att spendera så mycket kvalitetstid med Marie. Eller Mi som Elin kallar henne.

Liseberg är ju kul! Jag har verkligen älskat att åka karusell med Elin och se hennes reaktion på dessa upplevelser.

Närmare än så här vågade hon inte gå på egen hand.

Vi åt lunch på en italiensk restaurang, TREBELLO heter den och jag kan varmt rekommendera den. Där är ganska kaosartat för de har ingen personal som visar en till ett bord, det är "snabbast vinner" som gäller. Så när man då är nio pers som ska äta så är det inte helt lätt.
Men SÅ god pasta!! Jag åt en lasagne som var gudomlig och Oliver åt den bästa carbonaran han någonsin ätit.

Vi har som sagt haft en härlig helg och ser fram emot att spendera mer tid med våra vänner Olle och Mi ??

Presentation


Jag har hunnit fylla 40..... Och inser att jag inte är på den "plats" jag trodde och hoppades på när jag var 25. Varken fysiskt eller mentalt. Så jag tänkte ändra på det. Vill Du följa med på min resa?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards