Alla inlägg den 5 augusti 2016

Av ladivamaria - 5 augusti 2016 01:56

Klockan är snart två på morgonen och jag och Oliver har precis lagt oss. Lugnet har lagt sig över campingplatsen (som var rätt lugn från början) och det är mörkt i alla husvagnar och bilar. Då föds buset i mig....
Tänk om man skulle banka på alla dörrar och skrika för full hals; KVARGEN KOMMER. Skulle någon annan se det roliga i det? Eller bara jag?
Moget, jag vet.

Jag har inte åkt så många karuseller för jag har känt mig lite "off" hela dagen. Vaknade med huvudvärk, vilket även har gjort mig yr och illamående. Men jag åkte sagolandet, flygande elefanter och kållerado.

En härlig stund på dagen, att sitta i skymningen, ett glas rött framför sig och höra alla glada människor runt omkring oss.
På väg tillbaka till campingen insåg jag att jag glömt packa välling och nappflaska till Elin. Jag glömde även min jacka i bilen och bröd till frukost, men jag tog med kandelabran, så jag är inte helt tappad.
På tal om tappa, Erik tappade sin keps ner i en å nära campingen.

Det blev en liten fiskestund....

Nu ligger jag här, i en husbil, regnet smattrar mot utsidan och här inne är det varmt och ombonat. Elin snusar bredvid mig. Vi mår brs

Presentation


Jag har hunnit fylla 40..... Och inser att jag inte är på den "plats" jag trodde och hoppades på när jag var 25. Varken fysiskt eller mentalt. Så jag tänkte ändra på det. Vill Du följa med på min resa?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards