Alla inlägg den 24 juli 2016

Av ladivamaria - 24 juli 2016 23:23

som sagt, men hemma bäst. Så härligt att träffa barnen igen, få känna mjuka solvarma armar runt halsen och ett litet huvud som borrar in sig under hakan. Mmmin mamma...
Finns det vackrare ord?

Vi lämnade Halmstad strax efter elva i morse. Halv ett sov Elin middag, Oliver var på stranden med Johanna och jag låg på soffan AC på och en ljudbok spelandes på telefonen.
Väldigt härlig stund för mig själv.
När Oliver och Johanna kom hem gjorde vi oss i ordning för kalas! Barnens kusin fyller två år idag.
Vi firade henne med grillat och jordgubbstårta.

Solen gassar fortfarande och det är så varmt att luften vibrerar.

Skönt att ha trädgård att vistas i.
Och en pool att svalka sig i.

Imorgon ska jag jobba efter en veckas ledighet.
Lite drygt kanske, men jag gillar mitt jobb så jag har definitivt ingen söndagsångest.
Så tillbaka till verkligheten nu, Elin ligger mellan oss, inatt verkar bli en natt då hon vänder och vrider på sig åt alla håll. Det har hänt åtskilliga gånger att man fått en fot i ögat, bäst att somna med ansiktet åt andra hållet....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag har hunnit fylla 40..... Och inser att jag inte är på den "plats" jag trodde och hoppades på när jag var 25. Varken fysiskt eller mentalt. Så jag tänkte ändra på det. Vill Du följa med på min resa?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards