Alla inlägg den 18 juli 2016

Av ladivamaria - 18 juli 2016 23:16

Idag fick vi mejl från Orangeriet med ett prisförslag som vi är väldigt nöjda med. Vilket innebär att vi har bokat och därmed är datum för vårt bröllop spikat!
Vi har även ikväll bokat vigselförrättare. Jag är så glad och stolt att kunna säga att det är min äldsta och en av mina närmaste vänner som kommer att viga oss.
Nu är det nästan klart! Bara kläder, skor, blommor, dekorationer, inbjudningar, underhållning, tårta, frisör/make-up, hotell, transport, fotograf......kvar att fixa.....

Hmm jo men det kommer att bli bra.... Jag har många gifta vänninor som är gifta som kan hjälpa och stötta.

Ikväll var vi hos mina föräldrar på middag. Vi fick vår första lysningspresent.

Fint va?
Vad är egentligen lysning?
En tillställning för att belysa att vi ska gifta oss?
Zzzznark.....
Men presenter är ju kul....

Hoppas ni haft en härlig dag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag har hunnit fylla 40..... Och inser att jag inte är på den "plats" jag trodde och hoppades på när jag var 25. Varken fysiskt eller mentalt. Så jag tänkte ändra på det. Vill Du följa med på min resa?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards