Alla inlägg den 15 juli 2016

Av ladivamaria - 15 juli 2016 20:46

I veckan var vi och träffade "bröllopsfolk" spännande och roligt att diskutera mat, dryck och lite överraskningar till våra gäster.
Vi har bett två av våra närmaste vänner att vara toastmadamer, de kommer att göra ett fantastiskt jobb!

Vi har pratat ihop oss om budget och exakt vad vi vill ha på vår dag och skickat till de två olika ställena, så nu väntar vi på att de ska återkomma till oss.
Väntar och väntar..... Jag är inte så bra på att vänta... Är ganska otålig av mig, så nu känner jag att jag borde skicka mailet igen. Eller hur länge ska jag vänta? Jag skickade mailet i onsdags kväll, nu har det gått 48 timmar.... Ska jag vänta tills på måndag? Eller en hel vecka? Fem dagar??
Otålig.....
Våra ringar kom iallafall förra veckan, så nu är det officiellt!

Slötittar lite då och då på nätet efter klänning... Det finns så många fantastiska klänningar, jag skulle kunna köpa flera stycken....
Vad jag har bestämt mig för iallafall är att den inte ska vara vit! Fick nästan lite panik när jag satt och tittade på alla vita kreationer, men OM jag hade valt en vit klänning så hade den här legat bra till.

Jag älskar det dramatiska i nederdelen! Men som sagt den är för vit och för lågt ringad i ryggen.
Men visst är den gudomlig?

Oliver har semester nu, vi har det härligt de dagar jag är ledig, igår körde vi till Vejbystrand och köpte smörrebröd.

Jättegott!
Förra lördagen var vi ute och åt middag med Olivers bror och hans fru. "Bara Tapas" i Ängelholm.
Har ni vägarna förbi så kan jag varmt rekommendera det stället.

Vad har ni för planer i helgen?
Jag jobbar lite, umgås med familjen och ska hinna med ett restaurangbesök imorgonkväll med några vänner.
Hoppas att ni har det härligt vad ni än gör.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag har hunnit fylla 40..... Och inser att jag inte är på den "plats" jag trodde och hoppades på när jag var 25. Varken fysiskt eller mentalt. Så jag tänkte ändra på det. Vill Du följa med på min resa?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards